2013. július 18., csütörtök

Díj 3 *-*


Huuuuh... nagyon köszönöm Lilinek!!<3 Nagyon örülök ennek a díjnak. És még boldogabb vagyok , hogy mindkét történetem megkapta.*-* De nem is rizsázok tovább jöjjön a lényeg: 

Feladat:
1. Értesítsd a bloggert,aki adja, hogy megkaptad.
2. Tedd ki a blogodra!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Írd ki, hogy kitől kaptad!
5. Add tovább 4 - azaz négy - írónak!
6. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
7. Értesítsd a díjazottakat!

6 dolog magamról:
-Kedvenc sportom a tánc és a kosár.
-Kiskoromban táncos vagy matektanár akartam lenni, de csak felsősöknek, mert nekik nem kell a nyelvtant is tanítani... XD
-Teljesen hülyeség, de én már most nagyon félek az érettségitől pedig csak tizenegyedikbe megyek... El se tudom képzelni, hogy izgulhatnak a végzősök... :/
-Kedvenc színem a kék, mint ahogy a blog kinézetén meg is látszik :D
-Imádok enni! (like Niall :D) Akár egész álló nap bírnék enni...
-Legnehezebb feladatnak tartom ezt a mondj magadról néhány dolgot. Mindig szenvedek vele, hogy mit írjak... :D

És végül a díjazottjaim: 
-Virág - Little Secrets
-Zsófi és Virág - Impossible

UI: Két blogra is megkaptam a díjat, de mivel belőlem egy van a díjazottjaim ugyan azok.:)

LOVE YOU ALL!!<3

1 megjegyzés:

  1. oh my!!! <3 köszönöm Vii nevében is, az Impossible-díjat!!:)) és magamhoz rögtön és azonnal kiteszem:)) xxS

    VálaszTörlés