2013. május 18., szombat

7. Rész



Elindult a zene... De persze, hogy nem az enyém... Sík ideg voltam. James kiszaladt hozzám.
-Ne haragudj! Összekevertem a zenédet egy másikkal és jelenleg nem tudom a tied hol van... Itt az ipodod?
-Igen - válaszoltam és már James le is húzott a színpadról. Gyorsan megkerestem az ipodom és kikerestem a zenét.
-Megvan!
-Rendben - tért vissza James a színpadról - Elmagyaráztam a baki okát és még egyszer ne haragudj!!
-Kivagyok de nem haragszom - erőltettem magamra egy mosolyt.
-Rendben leszel! - simogatta meg a hátam, én meg bólintottam és kimentem a színpadra. Az egyik sorban észrevettem egy kis csoportot és azon belül is egy embert szúrtam ki. Sophiék az első sorokban foglaltak helyet és aggódóan rá pillantottam, majd újra a srácra. Sophie értette és hátra nézet, majd amikor vissza fordult, a szája elé tette a kezét, majd szívet formált a kezéből és mutatta, hogy minden rendben lesz. Nem tudtam vele tovább telepátián beszélni, mert el indult a zene. Gyorsan Zaynre pillantottam, majd elkezdtem.Nagyon jól éreztem magam a színpadon, mint ahogy szoktam, de a vég póz után szinte remegve mentem le a többiekhez, míg a bizottság elvonult értékelni.Először Sophie ugrott a nyakamba és megszorongatott, majd Zayn ölelt át és nem is akartam elengedni.
-Te remegsz - mondta féltve - minden rendben?
-Persze, csak az izgalom most jön ki rajtam, úgyhogy ne engedj el - erre kicsit jobban megszorított. Egy perc múlva a többiekkel is beszéltem pár szót, majd James hívott, hogy menjek, mert eldöntötték. Felszaladtam a színpadra James mellé és a hosszú (főleg pozitív) értékelés után végre kinyögte a nő, hogy felvételt nyertem.Alig bírtam vissza fogni magam! Gyorsan vagy háromszor megköszöntem,majd leszaladtam és Zayn nyakába ugrottam, majd a többieket is megölelgettem. Sophiet direkt a végére hagytam:
-Juuuuuuuj - örültünk egyszerre.
-Végre mááár!! Annyira izgultam - mondtam és a nyakába borultam.
-Nem csak te - simogatta meg a hátam.
-Gyere velem a cuccomért és utána ki kísérlek titeket.
-Oki - mosolygott barátnőm, majd elszaladtunk.
-Úristen ugye nem ő is ide jár... - mondtam mikor már senki nem hallotta.
-Drake minden kapcsolatát megszakítva lépett le tehát azóta bármi történhetett vele.
-ajjj de tuti felismert és egy hét alatt tuti összefutok vele... - húztam el a szám
-Ne aggódj, nem lesz semmi gond 
-Milyen gond?- karolt át Zayn, mikor odaértünk.
-Semmi - mondtuk Sophieval, de Zaynen láttam, hogy nem nyugodott meg, de ránk hagyta.Kifelé menet valaki nekem jött...
-Nézz az orrod elé!! - emeltem fel a hangom.
-Bocs! Cat? Szia cicám! - hallottam a valamikori pasim hangját.
-Igen én... És nem vagyok a cicád - nyomtam meg az utolsó szót.
-Jaj Cat... Ne legyél durci...
-Te meg ne legyél tapló... Szia! - indultam volna tovább, mert kínos volt, hogy mindenki minket néz, de Drake vissza húzott.
-Mi bajod van baby?
-NE HÍVJ BABYNEK!! - dühödtem be...
-Gond van Cat? - jött oda Zayn és szúrós pillantást vetett Drakere.
-Nem igazából semmi... Örülök, hogy otthagytál... Csak kérlek szólíts a nevemen, ha lehet - mondtam majd elindultam kifelé és most már senki nem akadályozott meg. Kint mindenki kérdőn nézett rám.
-Ő volt Drake Thompson , aki 2 éve edzés társam volt és jártam is vele, amikor egyszer csak elköltözött valahova és azt mondta, hogy ne is keressem... Nem is tudtam volna, mert nem mondta el, hogy hova megy... És persze összetörte a szívem és teljesen ki voltam. Bár inkább Sophiet sajnálom, hogy akkoriban végig kellett hallgatnia a hisztimet.
-Aha - reagáltak.
-Zayn! Beszélhetünk? - kérdeztem félve, mert nem tűnt boldognak
-Persze - válaszolt és odébb mentünk.
-Esküszöm semmit nem érzek iránta!! Azért kiabáltam rá, mert hirtelen feltört belőlem a harag, bár semmi okom rá, mert itt vagy nekem te és nagyon szeretlek és... és... - kezdtem pánikba esni, de Zayn megcsókolt és megölelt.

-Bízom benned Cat! A csávóban már nem annyira...De ha még egyszer le baby-z az a gyerek én törlöm képen - mondta mire elnevettem magam. Majd odamentem a többiekhez búcsúzni, mert vissza kellett mennem. Megköszöntem, hogy eljöttek, mert tényleg sokat jelentett, hogy a barátaim is ott voltak.
-Téged kerestelek - kapott el a folyosón James.
-Bocsánat!
-Semmi, itt az órarended - nyomott a kezembe egy papírt - nálam kezdesz és utána megkeressük a szekrényedet is.
-Juuuj rendben!
Nagyon jó volt az egész nap! Imádom a tanárokat és a diákok is jó fejek. Hét végén lesz egy előadás amin mindenki, aki akar felléphet és egész héten erre fogunk készülni. Alig várom! Szerencsémre ma csak egy órán találkoztam Drakekel, de akkor is a terem két szélén álltunk. Hatkor mindenki tolongott kifelé az épületből és ez nem is a teljes létszám, mi lesz suli időben? Én ráérősen összepakoltam és elindultam haza.
-Cat! - kiabált utánam Drake, de nem akartam megállni - Cat kérlek várj!
-Mi van? - fordultam meg hírtelen
-Ne haragudj!
-Mert?
-Nem akartam elmondani hova megyek, mert tudtam, hogy mindent megtettél volna, hogy velem gyere... Nem tehettem volna ezt veled
-Most már nem számít...
-De igen is számít, emiatt vagy mérges rám...
-Persze, mert szerettelek és rábeszélhettél volna, hogy csináljam végig az utolsó évem és utána jöjjek utánad... Vaaagy veled jöttem volna és itt járom ki az utcsó évem.. De te a legrosszabbat választottad...Hogy lehet így lelépni?? De tudod mit?! Nem érdekel! Boldog vagyok, úgyhogy így visszatekintve örülök neki... - fordultam meg és folyattam utam.
-Várj még! - fogta meg a kezem, megfordított és közelebb húzott - Hiányoztál...
-Örülök neki... - mondtam kedvetlenül, de nem értette vagy nem tudom, mert meg akart csókolni, én meg reflexből felpofoztam
-Auuu - kapott az arcához
-Te mégis mit gondolsz? Hogy, ha már itt vagyok akkor bepróbálkozol??
-Hát körülbelül igen... Mert még mindig nagyon tetszel...
-És miért voltál olyan tapló reggel?? "Szia cicám"... Meg "baby"... Ki mond ilyet az exének??? 
-Bocsánat! Nem tudom mi volt velem... Ne haragudj! - lépett közelebb
-Nem mellesleg van barátom... - mondtam és léptem hátrébb
-Mi?
-Pasi... Tudod, akibe szerelmes vagyok...
-Az énekes gyerek?
-Neve is van, de mindegy...
-Jó bocs... Na ez most váratlanul ért... Akkor ne haragudj! Barátok? - nyújtotta a kezét.
-Jobb pillanataidban - céloztam arra, hogy többet ne viselkedjen úgy mint reggel és kezet fogtam vele.
-Vágom...
-Most mennem kell... 
-Jó rendben! Szia!
-Szia! - intettem, majd folytattam utamat.Nem értem ezt a gyereket, még mindig... Néha egy gyökér, néha meg normálisan viselkedik... Út közben vásároltam gyümölcsöt vacsira, de mikor haza értem kiderült, hogy nem lesz gyümölcs vacsi...
-Megjöttem!
-Mi tartott ennyi idei? - kérdezte Sophie - mindegy is irány a zuhany!! Fél óra múlva itt vannak a fiúk...
-Mi? Miért?
-Közben elmagyarázom, nyomás!!
Kiderült, hogy a mi barátaink a legcukibbak!! Most, hogy már végre engem is felvettek "éljen, hogy felvettek" vacsorát kapunk Sophieval. Pont készen lettünk, mire a srácok jöttek.
-Zayn! - ugrottam a nyakába
-Minek köszönhetem ezt?
-Mert szeretlek! - vigyorogtam.
-És engem nem szeretsz? - nézett rám Harry karjai közt Sophieval, mű sírásra kész fejjel.
-Dehogynem szépfiú! - simogattam meg az arcát - de neked, majd Sophie ugrál a nyakadba - nevettem.
A törzs helyünkre a Nado's-ba mentünk. Csoda, hogy eddig nem kaptunk Nado's mérgezést.Nagyon jó hangulatunk volt mint általában, amit egy hülye üzenet szakított meg...
-Cat, ez mi? - tolta az orrom alá a telefonját idegesen, amin egy kép volt, ami akkor készült amikor Drake majdnem megcsókolt...
-Nem az aminek látszik!! Vagyis az.. De a végét nem tudod!! - estem pánikba, mert Zayn ledobta a telóját az asztalra és távozni készült
-Én bíztam benned Cat... - mondta és kilépett az ajtón. Utána rohantam, de késő volt, már elindította a motort és elhajtott. Vissza mentem az étterembe és sírva ültem le Sophie mellé, aki átkarolt
-Cat mi történt? - kérdezte, mert még ő sem tudott róla és a többiek is csendben figyeltek
-Én... én nem - próbáltam kinyögni - meg akart csókolni, de képen töröltem - töröltem le a könnyeket az arcomról.

-Mi?? - hangzott Louistól.
-Jól hallottad felpofoztam és ez a hülye fotó miatt lehet, hogy elveszítem Zaynt...- tört ki belőlem újra a sírás.
-Szép volt kis lány!
-Basszus Zayn... - mondta Harry - megkeressük!
-Mégis hogyan itt hagyta a mobilját? - kérdezte Liam.
-Mégis hova mehetett? Megnézzük otthon, a közös házban, esetleg a próba terem... - sorolta Niall.
-Okés, akkor mi Louissal megnézzük otthon - állt fel Elenour.
-Mi Liammel megnézzük a közös házat - mondta Danielle.
-Miénk a próba terem - mondta Lauren. 
-Mi akkor várunk még, hátha visszajön - mondta Sophie.
-Annyira köszönöm!! Nálatok jobb barátokat nem is kívánhat az ember!
-Tudjuk! - mondta Louis mire elnevettem magam, aztán elindultak.Harry átült a másik oldalamra és így szólt:
-Cat... Ne aggódj, Zayn nagyon forrófejű, ha a szeretteiről van szó és biztos rosszul esett neki ez a meg nem történt dolog... Tudom, hogy nagyon szeret téged, de ő így reagálja le a dolgokat... Elvonul kitudja hova és ott megnyugszik
-Köszönöm - mondtam és megöleltem a kis göndör srácot.
-Viszont emlékszem, volt amikor nagyon összetört és nem találtuk sehol...Lehet, hogy megint ott van. Te nem tudsz, nem említett valamilyen helyet?
-A tengerpart! - csillant fel a szemem.
-Mi?
-Kétszer is elvitt, már oda és mondta is hogy megnyugtatja az a hely...
-Szuper!! És hol van?
-Ö hát csak nagyjából tudom...
-Nem baj menjünk! - mondta Sophie így autóba ültünk. Útközben hívtak a többiek, hogy nem találják sehol, így egyre több esélyt éreztem rá, hogy a tengerparton lesz.Kicsit bolyongtunk, de végül megtaláltuk. Ott állt egyedül a parton és a homokot rugdosta.
-Menj! - bíztatott Sophie. Kiszálltam a kocsiból és odamentem.
-Zayn - szólítottam meg félve
-Igen? - kérdezte, de nem nézett rám.
-Nem történt semmi... Esküszöm!
-Akkor, hogy készült az a kép? - fordult felém hirtelen, amitől megijedtem.
-Igen, meg akart csókolni, de felpofoztam és közöltem, hogy van barátom... - emeltem kicsit fel a hangom, majd újra lágy hangon folytattam - miért nem hagytad, hogy megmagyarázzam?
-Jaj Cat! - ölelt meg és éreztem, hogy megenyhült.
-Nagyon szeretlek és nem akarlak elveszíteni, pláne nem Drake miatt... - csordult ki egy könnycsepp a szememből, amit kezével finoman letörölt
-Ne haragudj rám! - mondta és a szemembe nézett, majd megcsókolt. - Csak nagyon szeretlek és féltem, hogy őt választod helyettem...
-Soha! - mondtam és szorosan hozzábújtam, majd éreztem, hogy valami rezeg a zsebemben. Kivettem és Zayn telója volt az.
-Ja amúgy tessék - mosolyogtam.
-Harry az - mondta, majd felvette és körülbelül egy percet beszélt vele.
-Mit mondott?
-Hogy reméli van elég benzinem, mert ők hazamentek - erre mindketten elnevettük magunkat és megindultunk a kocsi felé kéz a kézben.Zayn hazavitt, mert már elég késő volt és reggel tábor.
-Még egyszer bocsi - húzott magához.
-Semmi gond! - mondtam, majd megcsókolt.
-Reggel háromnegyedre itt vagyok érted
-De táborba megyek... - értetlenkedtem
-Oda viszlek
-De az tíz perc és azért felkelsz?
-Pontosan! 
-Cuki vagy, de nem kell...
-De igen! Jó éjt! - adott egy puszit és elment, nehogy ellenkezzem.Sophie már otthon volt úgyhogy vele is beszélgettem egy kicsit, majd elmentem aludni. Reggel 8kor keltem, reggelire gyümölcsöt ettem, amit még este akartam, majd felöltöztem. Este "meg álmodtam", hogy hip-hopal szeretnék előállni és úgy mint a filmekben keresnék magam mellé embereket. Csapatban sokkal jobb és láttam tegnap pár embert, akit eltudnék képzelni magam mellé. Mikor kiléptem a kapunk Zayn már ott állt a kocsijának támaszkodva.
-Jó reggelt! - köszöntem széles vigyorral az arcomon és meg öleltem, majd adtam neki egy puszit.
-Minek örülsz ennyire? 
-Kitaláltam mivel szeretnék fel lépni - vigyorogtam még mindig.

-Hol? - kérdezte miután beszálltunk a kocsiba.
-Ja uuu nem is mondtam, hogy vasárnap lesz fellépés és arra készülünk egész héten
-Ááá értem... Na és mit szeretnél?
-Hip-hop! Csapatban és uuu... Nagyon szeretném megcsinálni
-Látom - mosolygott - megjöttünk kisasszony!
-Köszönöm uram! - csókot váltottunk, majd kiszálltam.
-Cat! Cat! - jött ki az épületből Drake.
-Mi az??
-Jó hírem van! A bizottság szeretne tőled látni egy teljes balett előadást és engem raktak melléd párnak
-Hogy mi? - lepődtem meg teljesen és kicsit hangosra sikeredett, mert felénk fordultak az emberek és Zayn ki is szállt.
-Minden rendben? - kérdezte.
-Nem! Semmi sincsen - fordultam oda majd Drakehez - nem akarok veled táncolni főleg nem balettozni, mert az tuti valami nyálas szar és nem akarom azt! És hip-hop-ot akarok bemutatni!!
-Cat nyugodj meg - karolt át Zayn. - biztos meg lehet beszélni
-Ja meg ahogy azt ti elképzelitek... Megnézem mikor egyezik bele Mr.Holloway...
-Bele fog! - mondtam határozottan, majd megpusziltam Zaynt és elindultam be de fél úton visszafordultam - Drake segitenél? Hol az igazgatói?
-Megyek - jött utánam - de rábeszélni nem segítek...
-Kössz... - miután megérkeztünk nagy levegőt vettem, majd bekopogtam.
-Szabad - szólt egy tekintélyes hang.
-Jó napot Mr. Holloway! - nyitottam be kicsit megszeppenve 
-Gyere ülj le - mutatott az asztala előtti székekre. 
-Köszönöm! - foglaltam helyet.
-És ki vagy kedvesem és miben segíthetek?
-Catherin Benson vagyok...
-Á akit tegnap vettünk fel... Igen, azért voltál olyan ismerős...
-Igen és nemrég értesültem arról, hogy a hétvégi bemutatón balettet kéne táncolnom Drake Thomsonnal... És szerettem volna megkérdezni, hogy miért? Mert ha jól tudom mindenki csak egy produkcióban léphet fel és én hip-hop-ot választottam volna.
-Igen, tegnapi előadásodon is látszott, hogy azt a műfajt részesíted előnyben és nagyon jó vagy benne és amikor jött a balettos átvezetés látszott, hogy nagyon szép a tartásod és látunk benned valamit, amit szeretnénk, ha kibontakoztatnál. Tehát ne vedd rossz néven, hogy megmondtuk mit kell előadnod, mi csak meg szeretnénk ezt az oldaladat is nézni mélyebbről...
-Köszönöm szépen, de ehez muszáj, hogy Drakekel duettezek? Nem elég ha balett órákra is megyek?
-Látom nagyon szeretnél hip-hoppal fellépni - mosolyodott el.
-Igen...
-Figyelj! Adok egy lehetőséget... Ha a balett mellett Szombatig összehozol egy hip-hop produkciót is és megmutatod nekem... Akkor Vasárnap engedlek fellépni még egy számmal...
-Tényleg? - csillant fel a szemem - És csapatban lehet?
-Rád bízom, de Szombatig legyen kész!
-Úristen! - kaptam a számhoz a kezem - Nagyon köszönöm!!
-Most menj! Mindjárt kezdődik ah első óra...
-Máris! Köszönöm! Viszlát! - mentem ki a teremből.
-Na mi történt? - kérdezte Drake
-Táncolhatok két számot - énekeltem és közben öröm táncot jártam, mire Drake csak nevetett. Majd csöngettek és Drake maga után húzva rohanni kezdett.
-Itt nem szeretik a későket - mondta rohanás közben. - Elnézést hölgyem! - nyitott be a balett terembe.
-Hol voltatok? - kérdezte ridegen.
-Elnézést az igazgató úrnál voltunk - válaszoltam.
-Most az egyszer elnézem, de többet ne forduljon elő! Gyerünk emberek - tapsolt kettőt  - tessék bemelegíteni!
-Kiráz ettől a nőtől a hideg... - súgtam Drakenek, mire felnevetett és ezzel ránk vonva a figyelmet.
-Csöndet! - rikácsolt a nő. Baahhh... Miután bemelegítettünk kezdődhetett is az óra táncos fele.
-Catherin Davist és Drake Thompsont kérem előre! Ki az had lássam? - visította mire feltettük a kezünket - Á a késők... Na gyertek! - mondta mire kedvetlenül oda mentünk - egy gyönyörű darabot
választottam nektek, mégpedig a Hattyúk tava szerelmi táncát - lágyult el a hangja míg a zenéről beszélt. - Tetszeni fog? - kérdezte, de úgy nézett mellé, hogy ha nem úgy gondolod akkor is igent kell mondanod.
-Igen az gyönyörű - mondtam és úgy is gondoltam, bár nem lelkesedtem jobban azért, hogy balettoznom kell.
-Szuper! Kezdjük! - tapsolt kettőt. A tanár nő óra végéig megtisztelt minket a figyelmével és csak egyszer nézte meg és segített a többieknek. Így mi 15 percet pihentünk az első órán, a két órából... Ez a tanár Hattyúk tava buzi az biztos! De láss csodát van még normális tanár a suliban méghozzá Mr.Carter, a hip-hop szakos tanár. Egyszerűen mindenki imádja, nagyon jó fej és jól tanít.Az ő óráján nagyon aktív voltam és toboroztam is. Három lányt találtam Tiffanyt, Fleurt és Ashleyt, a fiukkal már nehezebb dolgom volt, de hárman Dave, Adam és Kevin vállalták.(itt megnézheted őket) Hogy párosan legyünk még kellett egy fiú és ki is szemeltem Mattet, de ő elsőre elutasított. Rosszul tette, mert így rászálltam, és végül óra felére beleegyezett.
-Figyeljetek! Nagyon, nagyon hálás vagyok nektek, hogy vállaltátok! Nagyon sokat jelent! Az a helyzet, hogy az igazgatóság tőlem balettot akar látni, amire el is kezdtük a felkészülést...
-Mi? - vágott közbe Dave.
-Befejezhetem? Köszi! Szóval beszéltem Mr. Hollowayal és Szombaton be kell mutatnunk neki a számunkat és, ha tetszik neki, akkor felléphetek két számban...
-Jaaa - reagált Dave
-Látod, ha befejezem sokkal értelmesebb - nevettem - És, ha valakinek nem felel meg ez, hogy csak lehet, hogy fellépünk, akkor az most szóljon.
-És te bírni fogod? - kérdezte Fleur
-Persze! A balettot muszáj, a hip-hopot akarom - mosolyogtam
-Szeretnéd - javított ki Ashley.
-Nem, én akarom!
-Ez a beszéd! - mondta Adam.
-Akkor benne vagytok? - néztem reménykedve.
-Benne!, Pesze!, Csapassuk! - jöttek a válaszok.
-Juuuuuj de jooo köszönöm!! - ölelgettem végig mindenkit
-De ugye nem lesz rendszeres ez az ölelgetés? - kérdezte Matt.
-Nekem jöhet még! - tárta szét a karját Kevin és vigyorgott
-Nem, nem lesz - mondtam mire Kevin szája lekonyult én meg csak nevettem. - na kezdjük emberek! Zenére van kívánság?
-Flo Rida - I cry?
-LMFAO - Mis outta control?
-Adam Lambert - Trespassing?
-Far East Movent - Fetish?
-Szuper! Akkor szavazzunk és a legjobb háromból összerakjuk. Személyes favoritom LMFAO...
-Jó kezdjük azzal! - mondta Tiffany, mire mindenki bólogatni kezdett.
-Már van is ötletem gyertek! - mondtam és elkezdtük a próbát. Egész jól haladtunk de kicsöngettek és jött az ebéd szünet. Miután megebédeltem, kiültem a kertbe a fűbe és felhívtam Zaynt.
-Szia kicsim! - vette fel a telefont.
-Sziaaa! - köszöntem vidáman.
-Úgy hallom jó kedved van... Nem kell balettoznod?
-De kell, de Mr.Holloway megengedte, hogy hip-hopal is fellépjek, ha Szombatig elkészülünk és megnézheti.
-Na, ez szuper!
-Igeeeen és már el is kezdtünk próbálni! Baletton Hattyúk tavára táncolunk, hip-hopon meg LMFAO-ra. Tök jó velem együtt nyolcan vagyunk és nagyon jó fejek a többiek. Nagyon kedvelem őket!
-Annak örülök! Hatkor végzel ugye? 
-Igen-Igen
-Jólvan! Most viszont mennem kell, Niall már az ajtóban toporzékol, hogy induljunk már kajálni.
-Jaaaj szegény siess! - mondtam, mire csak nevetett. -Szia pusziii!
-Puszi, szia!
Miután letettük megnéztem az időt és még volt fél órám a következő másfél órás balett előtt.Yeaah, akkor pihenek még dőltem el a fűbe, de valaki oda pattant mellém.
-Szia Cat! - köszönt, mire kinyitottam a szemem és felültem. Kevin volt az.
-Szia Kev mizu?
-Beszélgettünk a csapattal és holnap elmennénk "bandázni" és mint csapat kapitány muszáj, hogy velünk gyere.
-Benne vagyok! Hova megyünk?
-A törzs helyünkre, a Dance all day nevű klubba.
-Úgy érzem lehet ott táncolni...
-Kitűnő következtetés - tette a vállamra a kezét. - Akkor majd add meg a címed és 7re érted megyünk.
-Oksa. Alszol velem?
-Mivan??? - nézett rám nagy szemekkel
-Ja bocs mármint h itt, most, pihenni, mert balett jön ahoz kell a lelki erő... - magyarázkodtam
-Jaaa... Oké, de máskor ezt mond...
-Jó, jó bocsi - nevettem majd eldőltem a fűbe és Kevin is követte a példám - Amugy ti mióta jártok ide?
-Még csak egy éve mindannyian.
-És szeretitek?
-Nagyon! Mondjuk van az a hárpia balett tanár a nevét se tudom... Egyszer jött be helyettesíteni, azóta mégjobban rühellem a balettot...
-Ja ja na nekem vele lesz órám... Sőt egész héten vele és Drakkel készülök fel...
-Részvétem! Várj Drake Thopson?
-Igen, miért? Hűű... Ha ezt a csajok megtudják - nevetett.
-Miért?
-Drake még csak két éve jár ide, de ő minden csaj álma…
-Pedig nem nagy szám…
-Végre valaki!!
-Persze 2 éve nem így voltam vele én sem...
-Mi?? Na mesélj! - elmeséltem a Drakes storyt ő meg csak nézett...- Aztaaa... De kancsó...
-Pontosan az! - nevettem el magam.
-Ajjj de a csajok miért nem látják ezt? És az én... - Hagyta félbe amit elkezdett.
-A teee?
-Semmi...
-Naaaa Kev gyerünk megbízhatsz bennem - ütöttem barátságosan a vállába.
-Jó jó... Hát nagyon tetszik egy lány, de ő is a Drake imádók táborát erősíti...
-És ebben biztos vagy?
-Igen hallottam róla beszélni...
-Hé, hé, hé... Az nem azt jelenti, hogy odáig van érte... Sok pasit tartunk helyesnek és ezt meg is beszéljük, de nem azt jelenti, hogy szerelmesek vagyunk beléjük...
-Jó mindegy, akkor sem foglalkozik velem hiában vagyok a csapatban...
-Ohohooo szóval a csapatban van...
-Igen...
-Na, most már mond el ki az, ígérem nem mondom el senkinek - néztem rá kiskutya szemekkel.
-Jó, jó... Hááth... Ashley
-Oooo... Na ő tuti nem bírja ÚGY Draket...
-Honnan veszed?
-Tudom - kacsintottam még beszélgettünk kicsit Ashleyről, meg Kevin érzéseiről iránta, de a jelző csengő félbeszakított minket.Rohantam balettra és épphogy kezdésre beestem.
-Rendben emberek, akkor a Hattyú párost kérem előre, a többiek gyakoroljanak - tapsolt a tanár nő. Hattyú páros?? Pffuuuj de nyálas...  Újabb másfél óra tömény balett után teljesen hulla voltam és már csak az akarat erőm miatt nem estem össze aludni.
-Hallom, már van csapatod... - mondta Drake.
-Van hát és ha megbocsájtasz, megyek koreográfiát kitalálni - mondtam és elviharoztam.Tele volt a fejem jobbnál jobb ötletekkel és szünet végére össze is állítottam egy percnyi anyagot.
-Na srácok kitaláltam! Nézzétek! Dave kapcsolsz zenét? - kértem.
-Persze! - vàlaszolt és el is indította, majd eltáncoltam, amit kitaláltam.
-Ez nagyon jó! - csillant fel Tiffany szeme.
-Fasza! - értett egyet Adam.
-Jó lesz... - mondta Matt. Jaj semminek sem örül?? Mind1 jól táncol...
-Örülök! Akkor kezdhetjük?
Az óra első felében megtanítottam nekik, majd jött az újabb zene választás. Hűűű ennyi külömböző véleményt egy helyen... Végülis a Fetish mellett döntöttünk, majd míg a többiek pihentek nekem megint kattogott az agyam az új koreon. Ebből a számból fél percnyit sikerült megtanulni, így más fél percnyi tánc kell még és a térforma. Mivel mindenki elég magas szinten űzi a táncot, így nagyon gyorsan tudunk haladni.Zayn ahogy ígérte hatkor várt a kapuban.
-Hulla vagyok! - huppantam be a kocsiba.
-Szia neked is kicsim! - adott egy puszit.
-Jaj neharagudj! 
-Nem haragszom - mosolygott. - és milyen volt a napod?
-Az elejét tudod... Utána másfél óra Balett banyával... Mindjárt végzünk a koreográfiával utána mit akar csinálni??
-Én nem tudom - tette fel a fezeit - hova vigyelek?
-Ágyba! – mondtam fáradtan mire perverz mosolyra húzta a száját. – de nem úúúgy…
-Jó értem 
-Reggel megint értem akarnál jönni?
-Persze!
-Akkor Zayn Jawadd Malikhoz kérem a fuvart - mondtam mintha a sofőröm lenne.
-Igen is! - válaszolt és beindította a motort.

3 megjegyzés:

  1. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu imádooooooooooooooooom :)))))x <3333333333333333333333333 siessssssssss a kövivel xx

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jóó!! kövit!: ) *___*

    VálaszTörlés