2013. május 23., csütörtök

8. Rész


-De amm amúgy nem zavarok? - bizonytalanodtam el abban, hogy én mondtam, hogy Zaynhez menjünk.
-Kit?
-Öhm téged?? Mondjuk...
-Úgy veszem, hogy ezt most nem kérdezted meg oké?!
-Jó értem... - nevettem. - és mit csinálunk?
-Unatkozni biztos nem fogsz, ne aggódj! - mondta, majd félmosolyra húzta a száját, mire én csak nevetni tudtam.
-Hülye vagy Malik!
-Rossz az, aki rosszra gondol!
-Basszus akkor rossz vagyok... - húztam el a számat.
-Valahogy túl élem - mosolygott még mindig, majd pár perc múlva meg is érkeztünk.
-Gyorsan elszaladhatok zuhanyozni?
-Meg se kell kérdezned... Várj, tudod, hol találsz törülközőt?
-Persze meglestem múltkor - kacsintottam - de köszi édes vagy - nyomtam egy puszit az arcára majd elmentem zuhanyozni. Zayn már a szobájában várt és két pólót tartott a kezében.
-Melyik? - kérdezte.
-Attól függ nekem vagy neked... - nevettem.
-Az miért számít?
-Ha pizsinek van, akkor a sötétkéket kérem - mosolyogtam - ha neked, akkor a fehér.
-Akkor a fehéret kapod - pimaszkodott
-Nemááár... Akkor inkább maradok törülközőben - durcáztam be.
-Egy feltétellel megkapod a kéket...
-Jaaaj - forgattam a szemem - na és mi az?
-Gyere - "csalogatott" az újával, mire közelebb menetem - közelebb - tettem még egy lépést - még közelebb
-Másszak a fejedre vagy mi? - kérdeztem, mire magához rántott.
-Nem kössz... Inkább adj egy puszit - suttogta és a szánk már szinte összeért, de kikaptam a kezéből a sötétkék pólót és berohantam vele a fürdőbe.
-Nyertem! - kiáltottam miközben öltözködtem.
-Ezért megfizetsz!
-Majd meglátjuk - mondta és kimentem a fürdőből. Ő azonnal elkapott és megpörgetett.
-Most megfizetsz!!
-Ugyan már...
-Nem hiszel nekem?
-Nem hát! Mit csinálnálnál velem?
-Háth mondjuk... - rakott az ágyára, majd lovagló ülésben rám ült és a kezeimet lefogta.
-Mondjuk? - pimaszkodtam tovább, mire oda hajolt a fülemhez és belesúgta
-Megcsikizlek - még tiltakozni sem volt időm elkezdte a támadást. Sikoltoztam, kapálóztam a lábaimmal, de nem bírtam le állítani és már a nevetéstől a könnyem is folyt, amit észre is vett és meg ilyedt.
-Úristen ne haragudj!! 
-Ne aggódj! - fogtam a kezeim közé az arcát és vártam egy percet, míg normálisan tudtam beszélni - nincs semmi baj, csak a nevetéstől könnyeztem.
-Jaaaj - könnyebbült meg és a homlokát az enyémnek támasztotta.
-Több kell ahoz, hogy miattad sírjak - túrtam bele a hajába és az igéző szemeibe néztem.
-De én azt nem engedem - mondta, majd megcsókolt. Csókjaink egyre hevesebbek és szenvedélyesebbek lettek, ami csak is egy dologhoz vezethet...:P
-Nem vagy fáradt? - kérdezte Zayn. De édes!!
-Fogd be Zayn! - mondtam mire újjra megcsókolt. Kezeivel lassan kezdte felhúzni a pólómat vagyis tulajdonképpen az ő pólóját..., amikor csöngettek...
-A ku*va életbe!! - egyenesedet fel Zayn.
-Ki lehet az? 
-A kaja futár... - szállt le bosszankodva az ágyról 
-Juuuuj rendeltél kaját?
-Igen, várj meg itt szépségem - mondta már békésen, majd le sietett.5-6 perc alatt el is intézte és mikor belépett én felültem az ágyon.
-Cat?! Szabad megkérdeznem, hogy van e kedved velem eljönni velem vacsorázni a konyhába?
-Ezer örömmel! - pattantam fel. Megfogta a kezemet és úgy mentünk le a konyhába. Beléptem és tátott szájjal néztem körbe. Két személyre volt terítve, az asztalon rózsaszirmok és gyertyák.
-Úristen Zayn ez gyönyörű - öleltem meg - mivel érdemeltem ezt ki?
-Hát nem azzal, amit fönt csináltál - nevetett
-Jól van, na, csak biztosra mentem - mosolyogtam. - bár ide szebb ruha illene, mint egy szál póló és bugyi - nevettem.
-Én így is ugyan annyira szeretlek! - nyomott puszit a homlokomra. Miután megvacsoráztunk átvezetett a nappaliba, amiket szintén beborítottak a rózsaszirmok.
-Mai műsorunk a Könnyű nőcske.

-Uuuuuuu azt imádoom!! Honnan tudtad?
-Titok - mosolygott.
-Sophietól mi? - nevettem 
-Hááát... lehet…
-Köszönöm! - öleltem meg és megcsókoltam.
-Pop-cornt kérsz?
-Még az is van? - csillant fel a szemem.
-Ülj le és csinálok - nevetett - hihetetlen, hogy mennyit bírsz enni
-Fejlődésben van a szervezetem
-Mintha csak Niall-t hallanám - nevetett és puszit nyomott a fejemre, majd kiment. Bekucorodtam a kanapéba és betakaróztam az oda készített takaróval. Pár percen belül megcsapta az orromat a friss pop-corn illata, mire felnéztem már Zayn le is huppant mellém a kanapéba. Én odabújtam hozzá, mire átkarolt és elindította a filmet. Nagyon tetszett, de sajnos a vége felé bealudtam. Nagyon hosszú és fárasztó napom volt, de nagyon joo volt.Reggel arra ébredtem, hogy Zayn a nyakamat puszilgatja.
-Méég 5 perc... - nyöszörögtem
-De akkor elkésel
-Nem érdekeeeel - forgolódtam.
-Ne akard, hogy bekeményítsek - fenyegetett mire csak legyintettem, de megbántam, mert hírtelen lerántotta rólam a takarót és elkezdett csikizni.
-Ne ne ne neeee felkelek!!!
-Én is így gondoltam - nevetett
-Gonosz vagy - durciztam és ököllel megütöttem a vállát - najoooo köszi - mosolyogtam és megcsókoltam.
-Nagyon szívesen máskor is! - mosolygott. Felöltőztem és egy gyors reggeli után elindultunk hozzám, ugyanis nem mehettem abba, amibe tegnap voltam. Beszaladtam át ötlözni és már mehettünk is a suliba. Út közben az órarendem nézegettem.
-Ezaaaaaz!! - kiáltottam
-Na mi történt?
-Ma csak egy másfél órás balettem lesz - jártam korlátozottan örömtáncot, mivel a kocsiban ültünk.
-Úgy érzem, nem szereted annyira - mosolygott.
-Hát a balettal még nincs problémám... De a tanár!!! Ja és Drakekel kell táncolnom...
-Aha értem... Hát már csak 5 nap - nevetett és megsimította a karomat gyorsan és már vissza is rakta a kormányra. Aztán sajnos  megérkeztünk a sulihoz, még nem akartam elmenni.
-Akkor hatra jövök - mondta Zayn.
-Uuu nem kell, mert este megyünk a csapatommal, de jó ezt kimondani... Szóval megyünk szórakozni és csak azért, hogy haza vigyél, nem kell jönnöd - simogattam meg a karját.
-De eljövök, és majd elmondod, hogy kikkel és hova mész stb., mert csak úgy nem engedlek el kincsem - nyomott puszit ajkaimra.
-Ahogy akarod, de most megyek, mert elkések... Sziaaa!! - köszöntem, majd becsuktam magam után a kocsiajtót és bementem a suliba. Ma első órám hip-hop volt, aminek kifejezetten örültem. Miután beléptem a terembe Dave rögtön átkarolt.
-Hallom jössz velünk este Főnök - vigyorgott.
-Ki nem hagynám!
-Helyes!
-És ma mit veszünk? - kérdezte Fleur, amikor odaértünk.
-Hát fejben megvan az LMFAO vége és gyakorlunk... Szerintem erre az órára ennyi elég
-Tökéletes - értett egyet Ashley.
-Na emberek kezdjünk neki a bemelegítésnek - szólt Mr.Carter, majd együtt bemelegítettünk. Az óra nagyon jól telt nagyon sokat nevettünk, de sajnos el kellett válnunk, mert Adam, Ashley és én Jazz-re mentünk, a többiek balettre. Fogalmam sincs, hogy osztották be ilyen bonyolultra az órákat. Nagyon tetszett a Jazz óra is és tudtam egy kicsit kettesben beszélgetni Ashleyvel. Nő vagyok, nem bírom ki, hogy ne avatkozzak bele a Kev-Ash románcba. Ahogy észrevettem Ashnek sem közömbösek az érzelmei, de Kevinnek kell kezdeményeznie...  Ezek után még egy balettet kellett túlélnem illetve volt egy óra amit a nevéről nem tudtam azonosítani. "különleges efektek". Ezen az órán Mattel voltam együtt és ennek is köszönhető, hogy nem tévedtem el. Beléptem egy óriási terembe melynek egyik részén óriási puha matracok voltak, valami fura köteles szerkezettel fölötte, a másik részen pedig már csak egész vékony szőnyeg volt.
-Ez milyen terem? - kérdeztem Mattet.

-Itt tanulunk külömböző ugrásokat stb., amik jól mutatnak, mondjuk egy hip-hop előadásban - kacsintott.
-Oooo úgy érzem, egy profival beszélgetek...
-Hát nem megy rosszul az tény - mosolyodott el. Tud mosolyogni!! Ilyet is ritkán látni tőle...
-Na akkor mester mond el mi az a köteles cucc?
-Hát nem mindenki kezdheti a szaltózást a földön és az egy biztonsági felszerelés, hogy ne érkezz fejjel a földbe.
-Oooo igen az nagyon jó dolog - nevettem. Egyszerűen fergeteges volt ez az óra!! Kicsit féltem elsőre megpróbálni a szaltót, de Matt bíztatott, hogy nem kell félnem. Eddig nem nagyon beszélgettem vele csak miközben tanítottam a táncot, de nagyon aranyos srác. 
-Cat hol laksz? - kérdezte Matt.
-Mi van?
-Hát hova menjünk majd érted?
-Ja ja jaa - értettem meg, hogy mit akar, és gyorsan elmagyaráztam neki.
-Okés akkor hétre érted megyünk
-Okés köszönöm!! Szia! - köszöntem, mert mennem kellett.
-Szia Zayn - pattantam be a kocsiba és megcsókoltam.
-Szia kicsim, na mesélj - indította be a kocsit és útközben elmeséltem, hogy milyen napom volt. Mivel a kocsiút nem volt elég mindenre behívtam Zaynt.
-Na és kikkel mész este?
-Ash, Fleur, Thiff, Adam, Dave, Kev és Matt
-Fogalmam sincs kik ezek - nevetett - de nincs köztük Drake így okés.
-Ne aggódj, nem akarok vele bulizni...
-Akkor megnyugodtam - húzott közel és megcsókolt.
-Az jó de nekem el kell mennem zuhanyozni megvársz vagy... -mondtam de közbe vágott.
-Megvárlak menj!
-Oksi - mondtam majd elmentem gyorsan lezuhanyozni.
-És mit veszel fel? - kérdezte, amikor kiléptem.
-Segítesz? - kérdeztem a kanapén ülő Zayntől. Apropó Sophie merre van? Na majd felhívom.
-Örömmel - pattant föl Zayn és bementünk a szobámba. Együttes erővel fekete cicanadrág mellett döntöttünk, keki újatlan póló egy vékony fekete övvel.
-Nagyon csini vagy - bókolt Zayn.
-Hát Zayn Malik barátnője vagyok, nem mehetek ám csak úgy - tettettem a primadonnát, mire elnevette magát és megcsókolt.
-Megjötteeeem! - Hallottam Sophie hangját.
-Sophieeeee - szaladtam ki hozzá és megöleltem.
-Szia, hát te hova készülsz? - mért végig a szemeivel.
-Táncolni a csapattal - táncoltam piciben.
-Úristen nem unod még?
-Nem hát! – válaszoltam, amkior csöngettek - asszem értem jöttek.
-És hova mentek? - szólalt meg Zayn.
-Sziaa te is itt vagy? - köszönt neki Sophie.
-Szia - ölelték meg egymást - itt, de megyek haza.
-A Dance all day-be megyünk amúgy - mondtam majd ajtót nyitottam - Szia Fleur egy perc és jövök!
-Okés sziasztok! - köszönt be, mert látta, hogy nem vagyok egyedül és elindult, de vissza fordult - Cat ugye nem láttam jól, hogy Zayn Malik van a lakásodban?
-Ööö de jól láttad miért?
- imádom őket - mondta és láttam, hogy felcsillant a szeme. Ennek egy oka lehetett Zayn biztos mögöttem állt és milyen igazam volt.
-Akkor, szia Sophie majd jövök! Hívd át Harryt nyugodtan! - mosolyogtam, majd becsuktam az ajtót.
-Harry Styles?? - hallottam Fleurt.
-Igen... - válaszoltam és Fleur teljesen elképedt. - akkor megyek Zayn - mondtam és megcsókoltam.
-Vigyázz magadra kicsim! - ölelt meg és nyomott egy puszit a homlokomra - Elnézésedet kérek be sem mutatkoztam Zayn - nyújtotta a kezét Fleurnek - Cat barátja.
-Fleur - rázott vele kezet.
-Gyere Fleur, el ne ájulj - nevettem, elhúztam és beültünk a kocsiba, miközben intettem Zaynnek és ő is elindult. Mikor beszálltunk 3 kiváncsi szempár is rám szegeződött, méghozzá Ahleyé, Tiffanyé és Fleuré.
-Nem mondod, hogy ő a pasid... -  kérdezte Tiffany.
-Nem mondom, szerintem az előbbiből elég nyilvánvaló - nevettem.
-Jesszus - reagálta le Ash.
-Most miért? Ugyan olyan ember, mint Ad - mutattam a sofőrünk felé.
-Jaj de Adam csak Adam. Ő pedig Zayn Malik a One Directionből!!! - mondta Fleur.
-Hey! - szólalt meg Adam - hallom ám...
Én csak nevetni tudtam rajtuk, mivel megismertem közelről a One Directiont és már nem 5 híresség számomra, hanem a legjobb barátaim. Megérkeztünk a klubba, ami nagyon tetszett, hatalmas tánc tér volt középen és körbe a fal mentén voltak az asztalok és a bár pult, illetve volt egy fél felső emelet, amin ha jól láttam szintén asztalok és székek voltak. Az is nagyon tetszett, hogy nem a szokásos tüc-tüc zene ment, hanem normális táncolható számok, bár van, amikor az is jó. Mi csajok azonnal elmentünk táncolni a fiúk meg azt mondták, hogy először megalapozzák az estét, tehát elmentek piáért. Nekem mindig annyira szerencsém van, hogy mindig nekem jönnek azok, akik nem néznek az orruk elé...
-Figyelj már!
-Úristen ne haragudj! - mondta a srác és ezzel nagyon meglepett – mi az?
-Általában nem bocsánatot szoktak kérni az emberek, amikor eltaposnak engem ezért lepődtem meg...
-Ja bocs - nevetett.
-Semmi, inkább köszi.
-Szabad egy táncra - nyújtotta a kezét.
-Minimum, ha már eltapostál és bocsánatot is kértél - nevettem. Nagyon jót táncoltunk vagy fél órán át és nagyon élveztem a társaságát is. Persze mint csak barát!! De ő nem így érzett, mert meg akart csókolni, de elhajoltam.
-Ne haragudj! - vakargatta a tarkóját - gyors voltam
-Hát elégé, de amúgy van barátom szóval...
-Mi?
-Van barátom - mondtam hangosabban, mert azt hittem nem hallotta rendesen.
-Akkor miért táncoltál velem?
-Mert felkértél?!
-De ha barátod van??
-De ez csak egy tánc volt nem randi felhívás... 
-De én azért kérdeztem, hogy...
-Jó mind1 hagyjuk - fordítottam hátat és elmentem megkeresni a többieket. Pufogva ültem le az asztalhoz.
-Mi van? - kérdezte Dave.
-Az, hogy elfogadom a táncra való felkérést nem azt jelenti, hogy randiznék is az illetővel... Igaz?
-Nem igazán miért?
-Mert táncoltam egy sráccal és miután hárítottam a próbálkozását és mondtam, hogy van barátom kiakadt... - erre mind elkezdtek röhögni, amitől megnyugodtam. Majd nézelődni kezdtem.
-Nézzétek!! - mutattam egy pár felé.
-Mit? - kérdezte Adam.
-Az nem Ash és Kev?
-De - válaszolt Matt.
-Juuuuuj - örvendtem.
-Most mit vagy úgy oda?
-Ja semmi, semmi - próbáltam leplezni izgatottságomat. Remélem, összejönnek. - Na igyunk valamit fiúk! - álltam fel. - mit hozzak?
-Segítek! - pattant fel Dave és ketten elmentünk italokért.
Én szerintem kicsit sokat ittam, mert ezek után már csak részletekre emlékszem, de remélem nem csináltam semmi hülyeséget. Reggel Sophie ébresztett.
-Jó reggelt Tündérsrácoom!!
-Mmmmm, jó reggelt! – köszöntem – iszonyúan lüktet a fejem van fájdalom csillapítónk?
-Van, és szerintem siess, mert Zayn 15 perc múlva itt van.
-Mi?
-Most hívott, hogy nem vetted fel és, hogy egyáltalán itthon vagy e…
-Jaaa biztos lemerült a mobilom…
-Szerintem inkább az, az oka, hogy az Iphone nem vízálló – mutatott, az éjjeli szekrényemen lévő pohár vízre és benne a TENEFONOMRA!!!
-Mi a ******??!! – pattantam fel.
-Ej, ej ne káromkodj! Na öltözz én, keresek neked szállítható reggelit és gyógyszert…
-Nagyon köszönöm Sophie - öleltem meg.
-Igazán nincs mit! – mosolygott angyalian, és távozott. Én úgy döntöttem nem nyúlok bele a vízbe, nehogy megrázzon, így kivittem a teraszra és ott öntöttem ki a földre a vizet, a telfonnal együtt és otthagytam, hogy majd a napon megszárad. Gyorsan felöltöztem és bevettem a gyógyszert, majd próbáltam eltűntetni a karikáimat a szemem alól, de hát nem igazán ment… Ekkor dudáltak és tudtam, hogy Zayn az. Sophie a kezembe nyomott egy kis csomagot, amiben kaja volt, majd megölelgettem és kimentem.
-Jó reggelt! – köszöntem Zaynnek, amikor beültem.
-Volt már jobb is…
-Hogy mi? – erre egy képet dugott az orrom alá, amin azzal a sráccal táncolok, aki megtaposott este.
-Ő ki?
-Nem tudom, csak táncoltam vele…
-Nem úgy néz ki, mintha csak barátság lenne köztetek…
-Nem hiszem el, hogy azt hiszed, hogy megcsallak…
-Én meg nem szeretném az gondolni, hogy esetleg megcsaltál… - kezdtünk bele az első vitánkba.
-Állj meg!
-Miért?
-Állj meg, vagy kiugrom, nekem mind1, de ki akarok szállni – mondtam elég hihetően, ugyanis Zayn megállt, és kiszálltam. – Az csak egy tánc volt – mondtam és becsaptam az ajtót, és sétálva folytattam az utamat. Zayn nem is szállt ki utánam, hanem elhajtott, és ez nagyon rosszul esett. És ennél már csak rosszabb napom volt. Elösször is balettal kezdtem a napot…
-Na mi a baj? – kérdezte Drake.
-Közöd hozzá?
-Hát velem ne táncolj ilyen durcin úgyhogy, van…
-Szerintem meg semmi…
-Sophieval van gond?
-Nem! – vágtam rá felháborodottan.
-Akkor az énekes madaraddal igaz cica? Meglátta a képet rólad és Blake-ről mi?
-Hogy mi?? Ki az és te… Ne mond, hogy te csináltad a képet – indultam el felé
-Nem, nem nyugi van.. Tőlem csak a srác kérdezte, hogy milyen csaj vagy és én meg válaszoltam, hogy jól táncolsz – mosolygott.
-Te szemét és fogadjunk, valamelyik másik haverod lőtte a képet – kezdtem el ütlegelni, de nem mentem sokra vele..
-Nem te mondtad, mindig az, hogy „az csak tánc”?
-De és neked meg is kellene értened, mert táncos vagy… de akkor is te szándékosan csináltad, hogy összevesszek Zaynnel igaz? – nem válaszoltam ezért bepipultam és rá ordítottam – Nem igaz?
-No de kisasszony… - hallottam a banya hangját.
-Maga ne szóljon bele! – feleseltem és visszafordultam Drakehez, aki továbbra is csak vigyorgott.
-Azonnal menjen az igazgatóhoz velem nem, beszélhet így!! – ripakodott rám a tanárnő és az ajtó felé mutatott.
-Minek? Nem mondtam semmi rosszat – kérdeztem és erre nagyon mérges lett és karon ragadva cibált fel az igazgatóhoz. K**** életbe…
-Mr. Holloway – kezdett bele a banya.
-A Hölgy kiabált az órámon, majd mikor rászóltam visszafeleselt és csak kényszerrel tudtam felhozni magához…
-Igaz ez Mrs… - gondolkodott – Catherine.
-Igen…
-Akkor beszéljük ezt meg, maga meg menjen vissza órát tartani – szólt a banyára, aki pufogva kiment. – Na és miért kiabált Catherine?
-Mert ideges lettem Drakere…
-A partnerére?
-Táncpartner – javítottam ki, mert zavart a pontatlan megfogalmazás – és azért, mert… - gondolkodtam, mert nem mondhatom, hogy bulizni voltunk. Kicsit szépítenem kell! – Délután a csapatommal elmentünk táncolni egy helyre és egy fiú felkért, táncolni és erről készült egy kép, ami a barátom kezébe jutott, ami miatt összevesztünk. Azt hitte, hogy megcsaltam, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy jóformán Drake küldte oda hozzám a srácot, és a haverja fotózott le minket. Drake tudta, hogy emiatt mérges lesz Zayn… - kezdtem el megint ideges lenni
-Nyugalom!
-Elnézést!
-És a tanárnőnek miért nem fogadtál szót?
-Nagyon ideges voltam és azonnal meg akartam tudni, hogy Drake miért akar kersztbe tenni nekem…
-Szereted azt a fiút igaz?
-Zaynt? Igen nagyon és tudom, hogy csak szeretetből félt és nem kellett volna kiszállnom, de… - kezdtem könnyezni – de miért magának mesélem ezt el? Biztos van jobb dolga, mit a szívbajos fiatalokat hallgatni…
-Figyelj Catherin, az a véleményem, hogy ha Zayn ugye? – bólintottam – ha Zayn tényleg szeret, akkor meg lehet vele beszélni ezt és minden rendben lesz, de most menj vissza és  kérj bocsánatot a tanárnőtől.
-Rendben! – indultam de visszahívott.
-Catherine várj még!
-Igen?
-El kell mondanom neked, mert szerintem nem vagy tisztában vele, hogy már csak két esélyed maradt…
-Hogy mi?
-Jól sejtettem… Tehát, egy diáknak három esélye van egy tanévben, hogy ide fölküldjék és a harmadik után, repül… Nem tűrjük a tiszteletlenséget, és sajnos nem nézhetem el neked ezt,  így már csak egy húzásod maradt büntetlenül. Megértetted?
-I-igen…
-És jól haladsz a táncokkal?
-Igen, de kérem, most had menjek… - mondtam teljesen sokkos állapotban. Hogy ez a gyökér miatt eljátszottam egy esélyt?? És itt a kiabálásért küldenek fel?? Koncentrálnom kell, hogy ne húzzam fel magam!!
-Természetesen! Sok sikert!
-Köszönöm! – válaszoltam és kisiettem a teremből. Kedvem lett volna sikítani, de nem tehettem, biztos valami szemfüles meghallja és eljátszom az utolsó büntetlen esélyem is… Nagyon mérges voltam Drakere, pontosan tudta, hogy mi lesz ennek a következménye, mégis csak mosolygott… Biztos, hogy szándékosan csinálta… De hol van a jaj még szeretlek járjunk érzése?? Hogy vált át ilyen rúgassuk ki érzéssé? Bementem a terembe és elnézést kértem a tanárnőtől, majd folytattuk a gyakorlást azzal a féreggel… Egésznap tiszta ideg voltam Zayn miatt, mert nem tudtam felhívni, mert ugye a mobilom elázott… És ez még nem minden, mert a hip-hoppal se tudtunk haladni, mert nem volt semmi ötletem így csak gyakoroltak, míg én próbáltam gondolkodni… És még le is basztak, hogy örüljek, hogy nem olyan képet kapott Zayn, amin részegen ölelgetek mindenkit… Hát ettől nem éppen lett jobb kedvem. Ezek után még jött egy különleges efekt óra amin végig bénáztam és rajtam röhögtek, majd még két órányi balett… azt hittem kifutok a világból annyira mérges voltam mindenkire.Fáradtan és dühösen indultam haza.
 Hazaértem és becsaptam az ajtót.
-Megjöttem – morogtam.
-Mi történt Cat? – kérdezte Sophie és Harry is rám szegezte aggódó tekintetét.
-Nem fontos… Megkaphatom valamelyikkőtök mobilját?
-De de fontos – kapott el Harry és leültetett a kanapéba maguk közé.
-Semmi – duzzogtam.
-Zaynnel van gond? – kérdezte Soph.
-Is.
-És még? – faggatott Harry.
-Drake és a banya.
-Mit csinált az a … nem mondok semmit, de kérlek Cat mesélj, ne úgy kelljen kihúzni belőled – kérlelt Sophie. És elmeséltem nekik nagyjából a napomat, a Zaynnel való veszekedést, hogy kiabáltam Drakkel, hogy az igazgatónál is jártam és még a többiek is leszúrtak…
-Jaaaj szívem, de akkor nem csaltad meg Zaynt.
-Nem hát!! Ne mond, hogy te egy percig is gondoltál rá?
-Hát, ha láttad volna, hogy hogy jöttél haza… - szólt Harry.
-Ennyire? – mindketten nyugtázták hogy eléggé nem voltam eszemnél…
-Akkor én most megyek és bezárkózom a szobámba, majd 10 év múlva szóljatok, addig hátha elfelejt mindenki… - mondtam.
-A szobádba menni, jó ötlet, de mivel én nem viszek neked kaját, így max 1-2 órát bírsz ki…
-Kösz a támogatást – szúrtam oda és elindultam a szobám felé. De miért mondta Sophie, hogy jó ötlet bemennem?? Benyitottam és azt hiszem már értem… Zayn ült az ágyamon a térdeire támaszkodott és babrálta a saját kezét, lehajtott fejjel, de érkezésemre felém pillantott, majd megszólalt.
-Ez így nem mehet tovább... - mormogta az orra alá.

5 megjegyzés:

  1. nagyonjó*-* #gyorsolvasóódvanXD
    annyi megjegyzésem lenne hogy ne csináld mindig ilyen hosszúrara... :)

    VálaszTörlés
  2. JESUS, NEEEE!!!!:OOO és szerintem nem hosszú, totál rendbe van, mindig pörögnek az események, szóval....:) neeext!!!<33 xx

    VálaszTörlés
  3. ez úgy jó ahogy van :D így legalább többet tudom olvasni ezt a blogot *_* nagyon jó lett <3 kövi!

    VálaszTörlés
  4. juuuuuj köszönöm!!!!<333 sietek!!:))<3

    VálaszTörlés
  5. amikor csöngettek...
    -A ku*va életbe!! - egyenesedet fel Zayn. itt volt végem:D:D:D
    na de Barbiiiiiii nem lehet vége közted és Zayn között!!! OMGGGGG meghaloook -.................- ez vmi extraaa siess könyörgöööm eskü szerelmes vagyok a blogodbaaaa <33

    VálaszTörlés