2013. május 11., szombat

Díj *-*

Sziasztok!:)
Megkaptam az első díjam, méghozzá három embertől is, akiket nagyon csodálok saját blogjuk miatt is. 
Nagyon köszönöm tehát ZsófinakAncsinak és Virágnak!!:))<3


Kérdezz-felelek:

Zsófi kérdései:
1. Honnan jött a történeted témája?Hát barátnőm Zsófi blogját olvastam és mivel úgy tetszett, gondoltam megpróbálom én is...Nagyon cuki volt, mert nagyon örült neki.És mivel az övé is a One Directionról szól, és így elsőre nem is tudtam volna magamtól kitalálni egy story-t a fiúk mellett döntöttem.

2. Mi az álomvárosod?
Párizs! Ő szívem csücske, de mióta ismerem a One Directiont és tulajdonképpen általuk Londont is, így ő nyerte el szívem másik csücskét:))<3

3. Melyik Mrs Direction vagy(Horan, Payne, Styles, Malik or Tomlinson)?:)

Mrs.Malik!!<3 De ez a blogomból is látszik:))

4. Mi a véleményed a Little Mix-ről?

Imádom őket és a zenéjüket!! És attól még, hogy Zayn az álmom örülök, hogy Perrie boldoggá teszi!<3

5. Milyen filmet láttál utoljára?

Footlose és Atlantisz!! :D Méghozzá Zsófival a szülinapján. Boldog Szülinapot még mindig!!<3

6. Mi a kedvenc virágod?^^

Uuuuuu a róóóózsa. Az olyan romantikus:$<3

Ancsi kérdései:
1. Mióta szereted a One Directiont?
2011. Október óta. Zsófi mutatta őket és már akkor is Zayn szólója volt a kedvencem, bár még közel sem voltam a directioner állapothoz :D

2. Van testvéred?

Igen van egy bátyám, aki szintén kajakozik, mint Ancsi és ezért is tudom olyan jól elképzeli milyen egy kajak telep, meg verseny. :D

3. Mi a kedvenc zene számod?

One Direction minden mennyiségben! Nem tudok választani:/

4. Mi a véleményed Demi Lovato-ról?

Imádom őt is! Bár a legtöbb disney sztárt szeretek... :D

5. Szereted a sajtot?

Nagyoooon! Ancsi honnan tudtad?XD

Virág kérdései:
1.Hol élsz? És hol élnél legszívesebben Magyarországon belül?
Budapest és én szeretek itt élni úgyhogy Budapest lenne a másik válaszom is ha lehet:)

2. Kedvenc film?Sorozat?Mese?:)
Uuuu az lenne sok, Úgyhogy azokat mondom, amik a legutóbbiak: Film: Footlose, Sorozat: Victorius, Mese: Atlantisz

3. Kedvenc zene/zenék , ami inspirál vagy köt valami hozzá?
Ez a halálos kérdés, mert szinte mindent amit meghallgatok szeretek, tehát egy konkrétat nem tudok mondani bocsánat! :(

4. Kedvenc Lány és fiú nevek ( Magyar, Külföldi ) ?
Lány: Lilla, Catherin
Fiú: Olivér


5. A hely ahol eltudnád képzelni, hogy leéld az életedet? Indoklás!
Bárhol, csak legyen mellettem egy olyan személy, aki magamért szeret:)<3 Na jó azért az Antarktiszt nem vállalnám be... Ott hideg van:(

6. Kedvenc 1D tag, és miért ő a kedvenced?:)
Mindannyian! Harryt, mert vicces és amikor perverz, azt is viccesen csinálja. Liam amiken átment és mégsem adta fel soha. Louis kész őrült. Niall imád enni és azt én is imádok. Zayn ha kell minden buliban benne van, és a csapaton belül a közös "támadások áldozatát" mindig felsegíti a földről. És az ő barátságuk egyszerűen példa szerű!

7.Mi a legnagyobb vágyad?
Végre végezni a tanulmányokkal, profi sportként űzni a kosarat/táncot és találkozni a One Directionnal.

8. Ha lenne egymillió forintod, amit most kézhez kapsz mire költenéd?
Elutaznék Párizsba, majd Londonba.

9. Példaképek a 1D és barátnőik valamint a LM-en kívül? Persze csak ha van?
Apu!<3

10. Írj le a csoportból 3 embert, aki közel áll hozzád és indokold, hogy miért?:)) 
Zsófi,mert ő a legjobb barátnőm megosztva a helyet Lilivel (akit nem ismertek, mert nem csoport tag) és amikor rossz passzban vagyok vagy nem tudom, hogy mit csináljak saját problémáit félretéve is segít nekem!!!<33
Virág, akivel igaz nem beszélünk sokat de tudom, hogyha bármi problémám lenne bizalommal tudnék hozzá fordulni és segítene. Mindig pozitív és egyszerűen annyira cuki, hogy nem lehet nem szeretni! :D <3 
Illetve mindketten támogatnak az írásban és a pozitív kritikájuk ad erőt, hogy folytassam!<3
Harmadik emberhez nem tudok egyet írni, mert még csak ismerkedem, de akikkel beszéltem, hacsak pár szót is nagyon kedvelem őket pl.: Ancsi, Klaudia, Lili... <3!!

És végűl, hogy kinek adom:

 Kérdések:
1)Hova szeretnél mindenképp eljutni (ország/város) életedben?
2)Mi a kedvenc állatod?
3)Mi a kedvenc One Direction számod?
4)Hány gyerek szeretnél?
5)cream or cookie?

LOVE YOU ALL!!<3



4 megjegyzés:

  1. JUUUUUUUJ KÖSZIIIII MÉG MINDIG!!! <3 #bestday:))
    EVERYBODY SAY COOKIE!!!:D<33

    VálaszTörlés
  2. juuuj Barbiii már válaszoltam a tieidre lesd csak meg!! sok pusziii <3333

    VálaszTörlés
  3. juuuuj köszönöm *------* <33333

    VálaszTörlés
  4. Én köszönöm hogy ismerhetlek titeket!:))<3 Love you all!!<33

    VálaszTörlés